Az almával játszó droid.

2015. január 11. 23:01 - Monday22

Gamepadek iOS-hez, Androidhoz

logitech.jpg

Hetekig kutakodtam a neten, olvasgattam teszteket, és vertem a fejem a falba, hogy miért ilyen körülményes ez... Pedig én csak egy gamepadet szeretnék az iPademhez, olyat, ami működik minden berhelés nélkül, és nem kell ráköltenem harmad havi minimálbért. Aztán megtaláltam ezt az oldalt, amit most jól megosztok veletek, nektek már ne kelljen szívni. Íme:

Gamepadek iOS-hez, tesztekkel, linkekkel

Tavaly év végén feltűnt két gamepad is itthon, az egyik az Ipega-é, a másik pedig a Gameloft saját kontrollere. Na, előbbiről nincsenek jó véleménnyel a neten, olyan népmesés (hol megy, hol nem, de leginkább nem), az utóbbi pedig csak a Gameloft saját játékaival hajlandó együtt működni, az meg úgy izé.

Androidosok sokkal könnyebb helyzetben vannak e téren, hisz egy OTG-kábel segítségével szinte bármilyen gamepadet rá tudnak dugni a készülékükre, én például egy Logitech gamepaddel toltam a Shadowgunt és a Dead Triggert egy Nexus7-esen. Rádugtam, ment.

moga_hero_pro-power_720.jpg

De aki konkrét célszerszámot szeretne, annak ajánlom a Moga cég cuccait, nagyon jó véleménnyel van róluk a net népe, minőségi cuccok tartozékokkal, és pl. a Moga Pocket Controller vagy a Moga Power itthon is beszerezhető egész baráti áron. (Ez itt nem a reklám helye, aki kíváncsi, az írjon privátot, hogy hol :) )

Utóirat: Ha választottam egyet, ígérem, teszt is lesz belőle! :)

Monday

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kanapehuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr47060761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motorozgatok 2015.01.13. 10:57:41

Szia,

Tavaly vásároltam egy phonejoy nevű konzolt az androidos telefonomhoz. Teljesen jól működik, a speckója alapján ios-al is kompatibilis. Napi szinten használom, és a játékélmény szuper vele. Apró minőségi gondok akadtak csak vele amik a működést nem befolyásolják, például az egyik gombról lepottyanó gumiborítás.
Ezt a típust a listádban nem láttam, nézd meg ha gondolod.

Üdv,

József

Monday22 2015.01.13. 17:13:54

Üdv,

Köszönöm a figyelemfelkeltést! :) Kicsit utána olvastam a Phonejoy gamepadnek, és több külföldi tesztben is dícsérték, nagyon sok játékot is támogat már, kár hogy a mi kontinensünket eddig elkerülte, legalábbis én csak US Amazonon és indiai oldalon találkoztam vele.

Maga az ötlet dícséretes, hogy támogatja az iOS-t és az Androidot is, több ilyen kéne... Még úgy is, ha átszámolva fával 25 ezer jó magyar forintnál áll meg és még a gyártó honlapjáról is lehet közvetlenül rendelni kis hazánkba Free Shippinggel.

Persze, ha valaki csak iOS-en vagy csak Androidon nyomul annak nem éri meg, van itthon külön-külön minkettőre olcsóbb alternatíva.
Az almával játszó droid.
süti beállítások módosítása