Az almával játszó droid.

2014. november 24. 20:46 - Monday22

Shadowgun

A cseh Madfinger Games-nek 2011-ben sikerült igen nagyokat durrantania a mobiljátékok piacán, elég ha a Dead Trigger-re vagy a Samurai: Way of the Warriorra gondolunk, amikkel igen magasra tették a lécet a többiekhez képest, mind minőségben, mind grafikában. Jelen tesztalanyunk is az ő műhelyükből került ki, íme a Shadowgun.

A történettől nem fogunk falnak menni, ne is számítsunk drámai fordulatokra: van az őrült tudós (Dr. Simon) a klón hadseregével, és mi, John Slade, a profi fejvadász, akit ellene küldtek a szarkazmus processzor túltengésben szenvedő virtuális titkárnővel (S.A.R.A.) megtámogatva. Menjél, lődd ki, cső.

agyhalotts.jpg

Játékmenet terén tipikus elbújunk és a sarok mögül lövöldözünk TPS, megfejelve némi Doom-os kódkártya és ajtó keresgéléssel, és igen combos bossfightokkal, hogy ne érezzük annyira királynak magunkat. Bevallom férfiasan, 20 éves játékos múlt ide vagy oda, engem is sikerült helyenként kínosan meglepniük a fejlesztőknek. Viszont a trash ellenfelektől sem kell tartanunk, azonkívül hogy igen változatos a felhozatal az agyhalott minirobot hordáktól a láthatatlan rossz fiúkig, egész jó AI-t írtak a komolyabbaknak a fejlesztők, kifejezetten tetszett, amikor megpróbáltak bekeríteni a klónkatonák. Fegyverekből sem csak egy félét kapunk, a pályákon előre haladva egyre többet találhatunk.

A Madfingeres fiúk nem tökölnek, ha mobiljátékról van szó, és sokat is tettek azért, hogy minél több emberhez eljussanak produktumaik, hisz míg hasonló grafikájú játéknál a telefonok és tabletek többségére néz a szoftver, mint Noé a harmadik tehénre, addig ezt a játékot sikerült rengeteg eszközre optimalizálniuk, a kínai „gagyi”-tól a high-end vonalig, kis kijelzőtől a nagyig, habár igaz ami igaz, a totális vizuális orgazmus élményét csak a Tegra3 chipkészletekkel ellátott eszközökön (Nexus 7 2012, Nvidia Shield) élhetjük meg, mondjuk ehhez meg kell vennünk a THD verziót, cserébe keresgélhetjük az álkapcánkat a földön. A helyszínekből is sikerült kihozniuk a legtöbbet, volt, hogy az ellenfelek ledarálása után csak járkáltam körbe és gyönyörködtem a textúrák élességében.

shadowgun_tegra.jpg

A másik üdvözlendő dolog a játékkal kapcsolatban, hogy igen jól támogatja a kontrolleres irányítást, legyen az Androidra vagy PC-re kitalált gamepad, nekem speciel egy Logitech-kel sikerült elsőre (OTG-n keresztül) működésre bírnom a cuccot, mindenféle hercehurca nélkül, rádugtam és kész. Maga a tapizós irányíthatóság is egész jól sikerült, de azért mégis kényelmesebb így, a user meg örül.

Háromezer karaternek is itt a vége, élvezetes, legalább 6 órára lekötő játékot írtak nekünk a srácok, amihez azóta jött egy kiegészítő (ezt mindenki megkapja, aki megvásárolta a játékot) és egy ingyenes multiplayer mód is, a Deadzone, ahol haverjainkkal hentelhetjük egymást kedvünkre a szokásos multis játékmódokban. Senkit se tántorítson el az 5 Eurós ár, minden centet megér a játék, én mindenkit csak bátorítani tudok a vásárlásra, a játékfejlesztőket pedig a hasonló minőségű szoftverek írására! 

-Monday-

Erre szíveskedjék fáradni a(z)

itunes.png

iTunes Letöltéshez

 

android.pngPlay Áruház Letöltéshez

 

 

Címkék: shadowgun teszt
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanapehuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr146929881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az almával játszó droid.
süti beállítások módosítása